Saturday, May 2, 2015

PESAKIT KANSER SEMBUH SETELAH MENGAMBIL VIVIX SHAKLEE




Salah satu testimoni terbaik Shaklee yang telah sembuh dari penyakit kanser  adalah Law Chu Hian (Pengacara NTV7). Beliau adalah penghidap kanser 9 tahun yang dulu dan kini beliau tampil sihat dan bebas dari kanser, cergas dan awet muda pada usia 50 tahun!!!! 

 Untuk pengetahuan anda juga Lau Chu Hian adalah pengedar Shaklee juga ini kerana keyakinan yang tinggi dan percaya produk Shaklee satu - satunya yang telah banyak memberikan sinar harapan yang baru dalam hidupnya setelah bertarung dengan penyakit kanser yang pernah hampir meragut nyawanya suatu ketika dahulu!!!

Lau Chu Hian telah mengambil VIVIX Shaklee dan bermula dari situlah keseluruhan hidupnya telah bertukar kepada produk Shaklee. Bermula dengan supplement Shaklee, produk penapis Shaklee, penjagaan rambut Shaklee, Penjagaan sabun Shaklee dan hasilnya beliau telah sihat sepenuhnya dari kanser!!!

 Atau lebih mudahnya secara keseluruhannya beliau kini telah meng'Shaklee'kan sepenuhnya dalam kehidupan hariannya! Smpai begitu sekali pengaruh Shaklee yang telah banyak merubah hidupnya menjadi lebih baik dari sebelumnya.....

Ini adalah vitamin - vitamin yang wajib dia ambil setiap hari demi menjaga kesihatannya.
Beliau sangat bangga dengan pencapainnya sejak menggunakan Shaklee 9 tahun yang lalu!

 Salah satu penawar kanser yang telah beliau amalkan dari Shaklee adalah Vivix Shaklee!!!!
Beliau konsistem menggunakan VIVIX Shaklee sehingga beliau telah di sahkan pulih dari penyakit kanser yang telah dihidapinya.....Baginya wang bukan la suatu isu tapi betapa pentingnya kesihatan untuk terus hidup..Ya Wang boleh di cari tapi kesihatan tidak boleh di jual beli. Manusia sanggup buat apa sahaja untuk terus sihat dan kekal sihat !!! Untuk melihat testimoni daripada beliau sendiri boleh klik di sini

untuk keterangan lanjut, boleh hubungi saya:
nina
0172412460
FB: Supplement Terbaek

No comments:

Post a Comment