Wednesday, July 1, 2015

TESTIMONI SET BERSALIN SHAKLEE

Bismillahirrahmanirrahim

Assalamualaikum warahmatullahiwabarakatuh

Semoga pembaca sentiasa berada dlam keadaan sihat walafiat hendaknya. Entry kali ini saya akan berkongsi mengenai kelebihan Set Bersalin Shaklee. Bagi mereka yang sedang mengandung pada waktu ini, mungkin anda masih tercari-cari produk apakah yang menjadi pilihan hati untuk digunakan semasa tempoh berpantang nanti.

Ada orang berpantang cara kampung, ada jugak yang berpantang secara moden. Bagi saya kedua-duanya adalah bagus dan bergantung kepada kesesuaian seseorang individu tersebut. Kalau ditanya pengalaman saya berpantang ketika anak pertama dulu, saya memilh produk afiat. So, far produk tu ok cuma perut anak saya tidak tahan dengan jamu yang saya makan. Untuk kelahiran kali kedua ini nanti (insyaallah 29 hb Nov 2015), saya telah merancang untuk berpantang dengan set Shaklee. Setakat ini, banyak sangat positif review yang saya perolehi daripada mereka yang telah mengamalkan set Shaklee semasa berpantang.

Antara kebaikan yang dapat saya rumuskan adalah

1. Susu badan bertambah banyak dan pekat
2. Badan merasa lebih bertenaga dan tidak lesu
3. Penurunan berat badan

Hmm..tak sabar rasanya nk berpantang guna Shaklee.. hehe..

Terus terang saya masih belum ada pengalaman lagi. Tapi saya jadi sangat teruja bila baca testimoni2 di bawah ni..

ada lagi...

lagi...
lagi lagi lagi..
dan lagi...

SO, APA TUNGGU LAGI, CEPAT2 CALL SAYA UNTUK NAK DAPATKAN SET BERSALIN SHAKLEE YANG MEMANG TERBAEK NI..

0172412460






No comments:

Post a Comment