Monday, May 18, 2015

NIKMAT KESIHATAN

Assalamualaikum w.b.t

Nikmat kesihatan adalah merupakan nikmat yang tidak ternilai harganya. Bagi mereka yang sihat, perkara ini mungkin nampak tidak penting bagi mereka. Namun bagi mereka yang sakit, nikmat sihat itu ibarat mahkota yang paling berharga.

Saya masih ingat lagi kata-kata Prof Dr Muhaya...

' Ramai di kalangan kita yang sangat berkira-kira tentang makanan yang mereka makan. Barangan makanan yang mahal sudah pasti kualiti makanan tersebut adalah baik. Makanan yang baik adalah baik untuk tubuh badan kita. Kita sepatutnya jangan berkira kerana tubuh badan kita yang dikurniakan oleh Allah tidak ternilai harganya..'

Sentap juga saya baca.. sebab saya ni agak berkira jugak orangnya...hehe..

Post di bawah ini pun di ambil daripada page Prof Muhaya. 




Kata-kata beliau di atas memang membuatkan saya merasa terkesan. Duit boleh dicari tetapi kesihatan tidak boleh dibeli dengan wang ringgit.

#SEBARKAN KEBAIKAN, KECAPI KEBAHAGIAAN..


Untuk pertanyaan lebih lanjut mengenai produk Shaklee, anda boleh hubungi saya di 0172412460

No comments:

Post a Comment